You are currently viewing שיקגו נגד ברוקלין, סטף נגד טרי יאנג ועוד שישה משחקים ביום שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

שיקגו נגד ברוקלין, סטף נגד טרי יאנג ועוד שישה משחקים ביום שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

הכותב הינו בעל פודקסט בשם פיק אנד גול אשר מדבר על הNBA ועל כדורגל אירופאי. מוזמנים להיכנס לקישור ולבדוק אותו (או לחפש אותנו בטוויטר): https://rss.com/podcasts/pickandgoal/

פילדלפיה 76 (2-8) – ניו יורק ניקס (4-6) 2:00 – 

המאזן הטוב בליגה מגיע דווקא מהקבוצה שעברה את הבלאגן הגדול ביותר בקיץ. טובאייס האריס,  מאטיס ת'אייבול ואייזאה ג'ו נמצאים בבידוד, אז דוק ריברס העלה את פול ריד להרכב הפותח ובעזרת טייריס מקסי וסת' קרי נתן לאמביד את הריווח הנכון מסביבו. הביג מן רושם רק 21.4 נקודות אבל שיא קריירה באסיסטים עם 4 כאלה לערב ושיא קריירה באחוזים לשלוש, 39.4% מאפשרים לאמביד להיות המנוע של ההתקפה שכוללת את מילטון, קרי, מקסי וקורקמז מבלי לקלוע כל כך הרבה נקודות. לניקס יש את מיטשל רובינסון, מגן מצוין על הטבעת, אבל במשחק עם הגב לסל אמביד יכול לנצל את הפיזיות בצבע ולגרום לניקס להתרוצץ סביב הקלעים של פילדלפיה.

אחרי שהפסידו רק משחק אחד בחודש הפתיחה, ההפסד לקליבלנד היה השלישי החודש בארבעה משחקים. צמד הגארדים הדינמי רוז וקמבה ווקר (נעדר מהמשחק מול קליבלנד ועדיין לא ידוע מצבו לקראת המשחק הערב) עדיין לא התקרר מחוץ לקשת וקולע 4.5 שלשות לערב על אחוזים מצוינים, ההיעדרות של ת'אייבול ושל דני גרין (עדיין בסימן שאלה) תיצור לחץ גדול על קרי ומקסי שהניקס ירצו לנצל. בשל ההיעדרות של טובאייס האריס מי שיאלץ לשמור על ג'וליוס רנדל הוא פול ריד, חביב הקהל בפילדלפיה.

הימור: פילי ימשיכו ללכת לאמביד בפוסט והניקס יפעילו לחץ גדול להוציא לו את הכדור מהידיים, ובעזרת רוטציות נכונות כמו כל קבוצה של ת'יבודו יצליחו לעצור את הריצה של פילי. הניקס ינצחו.

Walker scores 19, Knicks romp to end 15-game skid vs 76ers | WTNH.com
רנדל ואמביד משתטחים על הרצפה.

שיקגו בולס (3-6) – ברוקלין נטס (3-7) 3:00 – 

שיקגו מגיע אחרי שני הפסדים מאכזבים לפילדלפיה שפגעו במומנטום שצברה מתחילת העונה. במשחקים האחרונים אותו סיפור חוזר על המגרש, דרוזן ולווין משיגים את הנקודות שלהם (25 ו32 בהתאמה במשחק האחרון) אבל לא מקבלים מספיק עזרה משאר הסגל, ווצ' עדיין לא מצליח לפגוע ונראה שלא התרגל לתפקיד של הכינור השלישי בהתקפה. הדקות של פטריק וויליאמס הגיעו בעיקר לאיו דוסומנו הצעיר אבל למרות האהבה שהוא מקבל מהקהל של שיקגו המשחק שלו עדיין לא עקבי מספיק.

הנטס מגיעים למשחק הזה אחרי שני ניצחונות דחוקים נגד הפיסטונס והרפטורס (המשחק היה הרבה יותר צמוד מהתוצאה). הארדן מתחיל להיכנס לקצב במשחקים האחרונים והיה רחוק שני אסיסטים מטריפל דאבל עם 28 נקודות וקווין דוראנט נראה קטלני מתמיד, עוד שחקן שינסה להשכיח את פתיחת העונה הזוועתית שעבר הוא בלייק גריפין שקולע בספרות כפולות בשני המשחקים האחרונים, שני המשחקים היחידים שרשם בהם מעל 10 נקודות. עם קארוסו ולונזו הארדן יצטרך להתמודד כל המשחק אבל הפציעה של פטריק וויליאמס תקשה על הבולס לשמור על דוראנט שיכול לנצל את זה לרשום משחק אישי נהדר.

הימור: דרוזן ולאווין ימשיכו בשלהם ולא יתקשו נגד ההגנה של ברוקלין אבל לא יוכלו לעצור את קווין דוראנט בצד השני של המגרש. ברוקלין מנצחים.

ממפיס גריזליס (4-5) – מינסוטה טימברוולבס (5-3) 3:00 – 

ממפיס מגיעים למשחק אחרי מנוחה של כמה ימים מאז ההפסד הנוראי לוושינגטון בשישי בו הצליחו לקלוע רק 87 נקודות. מוראנט שפתח את העונה בסערה והוביל את הליגה בנקודות לא מצליח למצוא את עצמו בארבעת המשחקים האחרונים, בהם רשם רק 18.8 נקודות למשחק על 42.5% מהשדה ורק חצי שלשה למשחק ומשך את הקבוצה שלו לשני ניצחונות ושני הפסדים. הבעיה הגדולה ביותר שלהם היא ההגנה, הם חוטפים 113.3 נקודות למשחק (המקום השני מהסוף) ונותנים ליריבות שלהם לקלוע באחוזים נוחים בצבע ובשלוש.

היא תארח הערב את מינסוטה שבדומה לממפיס הובסה על ידי הקליפרס ונעצרה על 87 נקודות במשחק בו חסרה את דיאנג'לו ראסל שעדיין נמצא בסימן שאלה עקב נקע בקרסול הימני. מינסוטה תנסה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים ולחזור למירוץ לפליי אין, ההגנה של ממפיס תתקשה לעצור את טאונס שמעמיד אחוזי יעילות מצוינים מכל מקום בשדה (49% משלוש, 51.2% מהשדה) ולאור העובדה שלטריפל ג'יי יש נטייה להגיע לבעיית עבירות, מול סנטר כל כך דומיננטי הם יצטרכו לתת לסטיבן אדאמס יותר דקות על הפרקט ולקוות שהוא לא יישרף בצד השני של המגרש.

הימור: משחק עם המון התקפה ובלי הרבה הגנה, ערב גדול של טאונס לא יספיק למינסוטה שימשיכו להסתכל על המקום לפליי אין מלמטה. ממפיס מנצחים.

דאלאס מבריקס (3-6) – ניו אורלינס פליקנס (9-1) 3:30 – 

דאלאס מארחת את הפליקנס במשחק בו היא חייבת לשמור על המומנטום. אחרי ניצחון דחוק ברבי הטקסני הגיע הזריקה המופלאה של לוקה מול שלושה מגנים ירוקים שנתנה לדאלאס עוד ניצחון חשוב. למרות פתיחת העונה הרעה (בסטנדרטים שלו) של לוקה ופתיחת העונה הזוועתית של פורזינגיס דאלאס ממוקמת במקום השלישי במערב. אחרי המשחק הלילה היא תפגוש את שיקגו, הספרס ואת פיניקס (פעמיים) והיא חייבת לבוא לסדרת המשחקים הזאת במומנטום טוב שיוריד קצת מהלחץ בחדר ההלבשה. נתון מעניין – בשני העונות האחרונות לוקה מחזיק בריצת 6-0 מול הפליקנס (במשחקים בהם שותף) בה הוא קולע 32.1 נקודות למשחק, האם הרצף ימשיך הערב?

מהצד השני דאלאס תפגוש הערב את הקבוצה הגרועה בליגה. הפליקנס נמצאים ברצף של שישה הפסדים ולא נראה שהם מתכננים לעצור בקרוב. אינגרם אמנם קולע 25.5 נקודות וזורק למעלה מ45.5% לשלוש אבל גם הוא לא מסוגל לעזור בחלק השני של המגרש, הקבוצה ממוקמת במקום השלישי מהסוף בהגנה (ובאחוזי יעילות מהשדה) והשאלה היחידה שנותר לשאול היא האם זאיון יהיה המושיע שהקבוצה צריכה. נקודת האור של הפליקנס העונה היא וולנצ'וניס, הביג מן שהגיע ממפיס קולע 19.3 נקודות למשחק, קולט 14.2 ריבאונדים ועושה את כל זה על אחוזי יעילות מדהימים. מול רשימת השחקנים שתאייש את הקו הקדמי של דאלאס במשחק אין הרבה שחקנים שיוכלו לעצור אותו במצ'אפ הזה.

הימור: אין הרבה מה להסתבך פה, לניו אורלינס אין הכלים ההגנתיים להתמודד עם לוקה והוא יוכל להסתדר גם עם ערב קליעה רע של שאר הקבוצה. דאלאס מנצחים.

He's so clutch': Luka Doncic's magical buzzer-beater lifts Mavericks over  Celtics
HALLELUKA

דנבר נאגטס (4-5) – מיאמי היט (2-7) 4:00 – 

עוד קבוצה שמגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון מותח היא הנאגטס שגברה על הרוקטס הודות לשני שלשות גדולות של אארון גורדן ובלוק אחד גדול של יוקיץ'. מייקל פורטר ג'וניור שכח איך לזרוק וג'מאל מורי עדיין לא חזר מהפציעה ודנבר עדיין נמצאת ישירות במקום לפלייאוף במערב, הMVP של העונה שעברה מחזיק בשיאי קריירה של ריבאונדים (13.4), אחוזים מהשדה (59.9%) ומהשלוש (40%). ההגנה של מיאמי היא קשוחה ומלאה בשחקנים וורסיטליים שיודעים להגן על כמה עמדות אבל באם נמצא בחיסרון פיזי במצ'אפ האישי אל מול הביג מן הסרבי לכן אני מעריך שנראה הרבה את פי ג'יי טאקר או באטלר עוזרים בשמירה על יוקיץ' ומנסים להוציא לו את הכדור מהידיים.

בצד השני דנבר תפגוש את אחת הקבוצות הקשוחות בליגה. השילוב בין לאורי לבאטלר היה אהבה ממבט ראשון והקבוצה נמצאת עם המאזן השלישי הטוב בליגה. מגוון הכלים ההתקפיים שיש להיט (באטלר, לאורי, רובינסון, הירו ובאם) והמחסור הקריטי של הנאגטס בשחקנים עם יכולות הגנתיות גבוהות מהממוצע גורם לי לחשוש מחוסר היכולת של דנבר להגן על מיאמי כקבוצה. הירו ינסה להמשיך את פתיחת העונה הלוהטת שלו ואת הקמפיין לפרס השחקן השישי של העונה, כרגע הוא קולע מהספסל 21.3 נקודות על אחוזים מצוינים ובהתחשב בכך שהקו האחורי שנמצא על הספסל של דנבר מורכב מקמפאזו ובונז היילאנד אני חושב שצפוי לו משחק מצוין.

הימור: למרות משחק אישי טוב של יוקיץ' (טריפל דאבל) העומק שיש למיאמי בשני הצדדים של המגרש יכריע את המצ'אפ. מיאמי ינצחו.

הדקות האחרונות בניצחון הדחוק של הנאגטס נגד יוסטון

גולדן סטייט ווריורס (1-8) – אטלנטה הוקס (4-6) 5:00 – 

סטף קרי קולע בארבעת המשחקים האחרונים 18.5 נקודות למשחק וזה לא מפריע לגולדן סטייט לנצח בכולם. רמת המשחק הגבוהה שאנחנו רואים מדמיאן לי וג'ורדן פול ביחד עם התרומה ההתקפית של אוטו פורטר ושל בייליאצה יצרה קבוצה דינמית ומסוכנת שהיא גם, תודות לדריימונד ולאיטנסיביות של שאר הסגל, אחת הקבוצות ההגנתיות הטובות בליגה. גרי פייטון השני מתחיל לקבל דקות אמיתיות בפעם הראשונה בקריירה, כמעט 20 כאלה למשחק בערבים האחרונים, והוא מראה לקר שמלבד הגנה מצוינת יש לו גם ראיית משחק, קליעה מחוץ לקשת ואתלטיות רצינית.

אטלנטה יתארחו הערב בצ'ייס סנטר וינסו להשיג ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים במסע של חמישה משחקים במערב שכולל את יוטה (פעמיים), פיניקס, גולדן סטייט ודנבר. בשני המשחקים הבאים (גולדן סטייט ודנבר) לטריי יאנג יש הזדמנות לחזור לכושר שראינו ממנו בעונה שעברה בגלל שהוא לא הולך לפגוש שחקנים שיוכלו לנעול אותו באחד על אחד, הוא עומד העונה על 28.6% משלוש ובחלט מושפע מהחוקים החדשים שכן הוא הולך לקו פחות משש פעמים למשחק, הכי נמוך שלו מאז העונה הראשונה בליגה.

הימור: אם כמה שאני רוצה להמר על משחק קאמבק של טריי יאנג, קשה לי לראות את זה מגיע מול קבוצה חמה כמו גולדן סטייט. הווריורס מנצחים.

Trae Young Is The Next Steph Curry! | Deep Three Compilation! (2018-2019) -  YouTube
קרב שיוכרע מחוץ לקשת.

סקרמנטו קינגס (5-5) – פיניקס סאנס (3-5) 5:00 – 

כנראה המאמן עם המשרה הכי פחות יציבה בליגה, לוק וולטון יקווה לנצח בבית את הסאנס ולעלות בחזרה למאזן מנצח. סקרמנטו מחכה לקבל את התפוקה ההתקפית שהיא התרגלה מדיארון פוקס שרושם שיאי קריירה שליליים באחוזים מהשדה (39%), השלוש (18.8%) ואת יחס האסיסטים לאיבודי הכדור הנמוך ביותר מאז העונה הראשונה של הרכז בליגה. דאביון מיטצ'ל והאליבורטן יתופקדו על הקו האחורי של הסאנס וינסו למנוע ממנו להפעיל את שאר הקבוצה.

מצד השני פיניקס מגיעה בהרכב חסר בקו הקדמי, אחרי שסאריץ' קרע את הACL במהלך הפלייאוף דיאנדרה אייטון נפצע ברגלו הימנית ולא יהיה פנוי למשחק הערב. למזלם של הסאנס סקרמנטו נשענת הרבה יותר על הקו האחורי מאשר הקדמי בכל מה שקשור לייצור נקודות וג'אוול מקגי הוא סנטר סולידי להביא להרכב הפותח. הסאנס ניצחו בארבעת המשחקים האחרונים שלהם הרבה בזכות כריס פול שרושם בינתיים שיא קריירה של 12.1 אסיסטים למשחק.

הימור: הגארדים האתלטיים של סקרמנטו יצליחו להכיל את פול ובוקר והחיסרון של אייטון יורגש בצבע. סקרמנטו מנצחים.

לוס אנג'לס לייקרס (5-5) – שארלוט הורנטס (6-5) 5:30 – 

אחרי ההפסד הכואב לאוקלוהומה הגיע המפגש מול פורטלנד, כנראה, המצ'אפ מול ווסטברוק העיר את לילארד שהפיל על הלייקרס 25 נקודות בשלושה רבעים. פתיחת העונה של ווסטברוק לא עמדה בציפיות של לברון ושאר החברים וגם המשחקים בהם הוא מקבל את הכדור והבמה לשחק בצורה שהוא יודע נגמרים באחוזים רעים מהשדה ומספרי איבודים גבוהים. דייוויס נמצא כסימן שאלה עקב פציעה באגודל ומול המחסור של שארלוט בגבוהים הלייקרס יכולה להשתמש בו, לשלוט בצבע ולהשיג ניצחון שיוריד קצת מהלחץ.

למרות שלאמלו בול ומיילס ברידג'ס ממשיכים לשחק בקצב של בחירות לאולסטאר הקבוצה הפסידה את ארבעת משחקיה האחרונים בעיקר כי היא לא מסוגלת לעצור אף אחד. המחסור של פי ג'יי וושינגטון שלא שיחק בהפסד של הקבוצה כנגד הקליפרס פוגע בעומק של הקבוצה ומשאיר את היחידה השנייה שלה לידי קלי אוברה וקודי מרטין (בורגו עדיין לא הכניס את הרוקי ג'יימס בוקנייט לרוטציה). 

הימור: הכל תלוי בבריאות של אנת'וני דייוויס, אם ישחק הפיזיות של הלייקרס תכריע את ההתמודדות אבל בעיני הוא ישב בצד במהלך המשחק וייתן לראסל ווסטברוק את המפתחות לנהל את כל ההתקפה. שארלוט מנצחים.

Russell Westbrook unhappy with question after Lakers' loss - Sports  Illustrated
מסכם את פתיחת העונה של ווסטברוק בלייקרס.
Subscribe
Notify of
322 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
popo
popo
2 years ago

תודה עומר.
טוב פרדנס'
הגיע הזמן לדבר על הפיל בחדר, בלי בדיחות ראסל ווסטברוק בבקשה, זה קל מידי, תתחילו לעבוד.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago
Reply to  popo

מוסר השכל, שלא ישתנה גם אם יקרה נס הבועה מספר שתים, שחקנים ישחקו, מאמנים יאמנו ומנהלים יבנו סגל.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

הסיפור של גרי פייטון הצעיר אקא GP2 מציג את הנהלת ג"ס באור מגוכח משהו. שנה פלוס הבחור מסתובב להם בין הרגלים, שיחק בקבוצת הבת, קיבל חוזים ל 10 ימים אבל לא נכלל בסגל של הפלייאין, הוחתם על חוזה לא מובטח, שיחק בליגת הקיץ. בסוף מחנה האימון נופה תוך תקוה שלא יוחתם על ידי קבוצה אחרת כדי שאפשר יהיה להחתים אותו על חוזה חדש, גם הוא לא מובטח אל כזה שחוסך לקבוצה כמה גרושים ( קבוצה שמשלת משכורות ומיסים בסך 350 מיליון דולר). בסוף מסתבר שהוא שומר על עם ניתור אימתני ויכולת לשחק כ 5 בהתקפה. נ.ב גם הקליעה שלו סבירה. בדיוק מה שהיה חסר בספסל של ג"ס.
.
הסגל של גס מתחלק כך:

שני שחקני ליגת פיתוח
.
2 רוקיז מבטיחים שלא יראו הרבה דקות העונה אבל הבעלים יסרך לכל עסקה שתכלול אותם אלא אם מדובר בלוקה או יאניס.
.
1 ויסמן. ההנהלה לא תביא לקר אף גבוה אחר.
.
3 הדחויים – ליי, JTA ו GP2. הם יקלפו ליריבים את העור, יקחו ריבאונדים בשינים ובלבד שיקבלו דקות משחק.
.
4 ותיקים – ביאליצה ופורטר – שמבינים את השיטה של קר וקולעים באזור ה 40 אחוז מהשלוש. עד שויסמן ישחק הם מקבלים 50 עד 75 אחוז מהדקות בעמדה 5. איך אמר מישהו, מהירים כצבים אבל הם יודעים איפה לעמוד בהגנה וזאת בניגוד לאוברה שהיה מהיר כארנב אבל אף פעפ לא עמד במקום הנכון. – איגואדלה. – לוני. – לא גבוה , לא מהיר, לא קולע אבל הארדן לא עושה עליו נקודות והוא הסנטר הפותח של קר.
.
אחד גורדן פול. בן 21 עם ביצים של שור שכבר שני משחקים קולע יותר מקרי.
.
שלושה שהם הגרעין:
.
אחד קלי. שבינואר ישחק.
.
אחד גרין. שחקן ההגנה של העונה
.
ואחד אלוהינו שמגמגם בקליעה אבל שיפר את השמירה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

תודה מצויין, במהלך השנים העברתי לא מעט קטרוגים על דריימונד גרין (ובצדק יש לציין) אבל אי אפשר שלא להעריך שחקן שנלחם ככה
https://twitter.com/SportsCenter/status/1457531066072375298?s=20

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

לא חושב שיש על זה סטאטיסטיקה אבל היכולת של גרין לעצור מתפרצות כמגן בודד מול 2 ו 3 תוקפים מדהימה. יש מצב כזה במשחק מול הפליקאנס.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

שאפו.
.
(לך ולגרין)

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

לשנינו יש סטאנדרט גבוה. רק דבר אחד יעשה אותנו שמחים ביוני.

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

מתי לאחרונה סטף פתח עונה בלי לגמגם בקליעה?
(ניחוש שלי – 2016)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניתוח פתוח הבאת לנו פה נרגן👍

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

תודה עומר. יש כמה משחקים איכותיים הלילה

ירון, החלום
ירון, החלום
2 years ago

בס"ד
תודה על קדימון מושקע.
מקו. לניצחון של פיניקס

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

עוד מישהוא שם לב שלא רק סימונס לא שותף לחגיגה בפילדלפיה אלא אחד אחר שמרוויח 30M לשנה. טוביאס תמצתץ שנדע שאתה חי. מרבים לקטר על וויגינס אבל אני חושב שהחוזה של טוביאס מסב לפילדלפיה יותר נזק מהחוזה של ווגינס לג"ס.

Berch
2 years ago

אחלה פרוויו
חוץ מההתבלבלות במשחק הראשון שבו פילי תנצח(למרות שניו יורק היא העיר השניה החביבה עלי בעולם) אני זורם עם ההימורים
😎

גיא הירוק
Admin
2 years ago

החיסרון של אייטון אכן מורגש בצבע. מול הולמס בעונה אדירה חיסרון זה יורגש הרבה יותר.
.
אני שותף לניחוש –
ניצחון של הקינגס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פסימי אתה… הסאנס מנגבים הסר דאגה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

פריוויו מעולה, תודה רבה עומר

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
2 years ago

תודה על הפריוויו
אף על פי שאשמח לקום באמצע הלילה לראות את דוראנט, אני חושב שהנטס מבולבלים והוא צריך לנוח.
עם כל הכבוד זה עוד משחק, ודוראנט מקום 16 בכל הליגה בדקות משחק (349). חוצמיזה, שווה לתת להארדן את הבמה ולראות גם את הצעירים של הנטס, בדגש על קאם תומאס שהבנתי שיש דיבור שהוא לא פראייר (והנטס אכן החזירו אותו למשחק מהג'י ליג).

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

הזדעזעתי לקרוא (ספורט 5) שבוסטון מעוניינים בטרייד על סימונס (זה מפילי, לא המזרון האורטופדי). מקווה שזה סתם ברווז עיתונאי, אבל ליתר ביטחון, מישהו מכיר עורך דין טוב שמתמחה בגירושין מקבוצות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון יכולים להתעניין הסר דאגה אין לכם מה לתת לנו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

לא יודע, זרקו את השם של ג'יילן בראון אם אני לא טועה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כדאי לכם – שובר שוויון – יזיז לכם את התקרה (לא מבטיח אם למעלה או למטה 😀🤷‍♂️)
אם אני הסלטיקס – אני הולך על זה

Dor
Dor
2 years ago
Reply to  דה שוט

😂

Avri
Avri
2 years ago

הלוואי שסימונס יגיע לבוסטון אבל זה לא יהיה עבור ג'יילן או טייטום, לא יקרה, גם כי לשניהם יש שווי שוק יותר גבוה משל סימונס (לג'יילן גם חוזה הרבה יותר טוב) וגם כי זה טרייד שלא ישפר אותנו בכלום. אני בטוח שבוסטון מרחרחים בכיוון של סימונס כי הוא בדיוק מהשחקנים שסטיבנס אוהב – מגן על, ארוך, אתלט שיידע לרוץ עם טייטום וג'יילן ולא יגנוב להם זריקות – אבל ישלמו בעדו הכל ח ו ץ מטייטום וג'יילן.

חגי "התותח" ניסני
Editor

בתור אוהד הפועל ירושלים אוכל לומר לך שמצאתי את השיטה להפסיק לסבול. אבל זה אומר שלא תוכל לראות יותר NBA לשארית חייך

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

כבר סגור טרייד שמעביר את סימונס לבולס (שרק מחכה לזמן שהוא להיות רלוונטי לאישור)

אור
אור
2 years ago

יש לך מקור או שזה שמועה מחברים של דדי?

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  אור

אני גם שמעתי אותו דבר
בולס נותנים את זאק לווין , הוראס גרנט ובי ג'יי ארמסטרונג
פילי נותנים את סימונס ומרקל פולץ

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

לא, את לווין אפשר להעביר כבר עכשיו בטרייד ואת ארמסטרונג וגרנט היה אפשר רק בשנות התשעים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  אור

אתה יודע איך זה עם מקורות.
אסור לספר כי אז אולי מישהו ישמע ואז מישהו אחר ישמע ואז זה איכשהו יגיע לאזניים הלא נכונות ואז מישהו יפוטר והעסקה תבוטל.
וכמובן שאם זה לא קורה בסוף זה לא בגלל שזה לא היה נכון והמקורות לא שווים כלום (או בעצם בכלל לא קיימים) אלא בגלל שמשהו טרפד את כל העניין אן בגלל שמישהו שמע מה שהוזכר כאן או בגלל משהו אחר לא קשור.

אור
אור
2 years ago

שכחת את האפשרות שהטעו את המקורות במכוון

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  אור

כמובן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

פיקטיבי
הזדמנות שניה
בוא נעשה ניסוי.
בלי לפתוח דפי סטטיסטיקה, תן לי רשימה של עשרה שחקנים שלדעתך השינויים בשיפוט צפויים לפגוע בהם ועשרה שזה לא אמור להשפיע עליהם. (לא כולל הרביעיה לילארד הארדן יאנג דונצ'יץ')

thejanitor
thejanitor
2 years ago

תוג לא ברור לי מה פירוש ההקנטה פיקטיבי, ברוך למיטב ידיעתי מגיב עם שמו האמיתי, לא מפרופיל מפוברק ומכבד בתגובתויו את השיח כאן. בכל מקרה אין ספק שהוא מוסיף הרבה תובנות כאן לדיון ועושה זאת עם תרבות כתיבה גבוהה ומכבדת ולהתחיל כל יום את שירשור חדש שכזה צורם לי בעין.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  thejanitor

זה לא הקנטה.
אין לי כח להסביר את ההסטוריה שהביאה לזה אבל זה לא פוגע באף אחד ויותר נוח לשנינו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  thejanitor

ובנוגע לתגובה הספציפית הזאת. הוא פיתח תאוריה מסויימת. היא מעניינת אותי, אז אני מחפש דרכים לבחון אותה.

thejanitor
thejanitor
2 years ago

קיבלתי, אבל לא הוגן לפלטר את הטופ-4 של התאוריה אם כך. אגב גם סטף פתח עם אחוזי שדה חלשים ביחס לעצמו וגם הוא לא היה פראייר בשיטות המנוולות שניצלו את החוקים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  thejanitor

אני לא מפלטר, אני ממשיך לספור אותם. אני פשוט חושב שאם זה אכן תופעה קיימת צריך להיות פשוט לראות אותה בצורה יותר נרחבת על עוד שחקנים, ומכיוון שאנחנו בגדול יודעים איזה סוג של מהלכים השינויים באו להכחיד מהעולם ומי בגדול שחקנים שניצלו אותם ומי לא זכו להנות מהם אז ניתן לבחור את השחקנים הנוספים האלה ולבחון מה השינויים שנצפים אצלם כדי להבין אם אכן יש משהו מאחורי הרעיון.

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  thejanitor

שרת, ברוך רובין מגיב יקר אבל מדובר בדמות פיקטיבית.

etayle
etayle
2 years ago
Reply to  thejanitor

פעם ברוך אמר לתוג משהו על זה שהוא בניגוד איליו דמות אמיתית ולא פיקטיבית. בערך. אז ת'וג קורא לו ככה. (אם אני זוכר נכון). לא יותר מידי מעניין, ולא הקנטה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אהובך דווין בוקר (הכי נמוך בנקודות ואחוזים בארבע השנים האחרונות)
דונובן מיצ'ל (קריסה מהשלוש)
בראדלי ביל (קריסה ביחס לשנה שעברה, אחוז מהשדה הכי נמוך בשבע השנים האחרונות).
מה שיפה – שאלה השלושה הראשונים שבדקתי וכאן עצרתי, לא בדקתי אחרים. פשוט חיפשתי נוכלים שודדים בוזזים (מלבד הארבעה שפסלת) – ואלה לא אכזבו
🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

לא נפגע – ראשמור
🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

וגם אהובך החדש הגנרל הקטן הכי מעט נקודות בקריירה בפער היה הרביעי שבדקתי חחחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

נפגע כמובן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  דה שוט

פול אגב הוא כשל מוחלט עבור ביסוס התזה. גם עליה בזריקות עונשין לעומת שנה שעברה (או שמירה על העונשין אם מסתכלים על הממוצע של השנים האחרונות). העבירות שהוא מושך אינן קשורות לשינויי השיפוט בכל מקרה(עבירות הסייד סוויפ הן עדיין עבירות) אז הירידה שלו בנקודות תוך כדי שהוא רושם עליה די רצינית באסיסטים היא מאוד בברור מנותקת מהקשר של שינויי השיפוט.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

בנוסף כשצופים במשחקים רואים שהוא מתמקד יותר ביצירה לאחרים על חשבון חיפוש נקודות(מה גם שנראה שהוא פתח בכושר משחק בינוני את העונה)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  דה שוט

שוט
מה קרה לקרוא את התגובה?
כתוב שם במפורש – 'בלי לפתוח דפי סטטיסטיקה'

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בחרתי בהם מיד ורק אז בדקתי – תאמין אם תרצה – לא אכזבו. החוקים החדשים רעים לנוכלים בוזזים שודדים. אל דאגה אם ילמדו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  דה שוט

מאמין שבחרת בלי אבל אם אתה רוצה שהניסוי יתנהל כמו שצריך עליך לבצע אותו בשלמותו על פי ההגדרות. יש כמה "סודות" שאני כבר יודע בנידון שאני לא יכול לספר בלי להרוס את הניסוי.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  דה שוט

לא פסלתי אותם, הם פשוט כבר כלולים וידועים בתזה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  דה שוט

אגב, קיירי נפגע יותר מכולם משינויי חוקים העונה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח דווקא הוא לא היה נפגע כי הוא משחק כדורסל ולא מחפש להיות נכלולי שודד בוזז. פור דה רקורד לי אין בעייה אני מת על נוכלים בוזזים שודדים הם משעשעים אותי מאוד. הארדן העז שלהם

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  דה שוט

נפגע משינויי חוקים אחרים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

תוג רק עכשיו ראיתי את התגובה, אין עשרה שחקנים בליגה שמנצלים את השיפוט ויפגעו בצורה כמו אלה שדיברת (יאנג הארדן לילארד דונציץ), שחקנים שהחוקים החדשים לא משפיעים או ישפיעו אליהם הם דוראנט יאניס לברון יוקיץ אמביד ורוב השחקנים בליגה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

לא מבקש עשרה כמוהם, מבקש עשרה שיפגעו גם כן מהשינויים, ועשרה שלא יפגעו מהם. די פשוט בסך הכל.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אין עשרה שחקנים שיפגעו מהשינויים יש 4-5 שחקנים שהחוק כוון אליהם את השמות יש לך כבר ביד.
.
רוב הליגה לא תפגע חדה כיוון שסחיטת עבירות שלא קשורות למשחק זה לא חלק אינטגרלי במשחקם (קרי פה ושם קופץ על המגן אבל זה רחוק בכמות ממה שיאנג או לילארד עשו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

הבעיה היא שאני כרגע מוצא לא מעט שחקנים שחוו ירידות דומות שאתה לא מחשיב כשחקנים שצריכים להפגע מהשינויים, ואז אני נותר עם שאלות לגבי כמה בעצם הירידות שאתה מזהה אצל הרביעייה רלוונטים לשינויים בשיפוט.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

האם אני אמור להסיק שהם גם היו נוכלים שניצלו את השיפוט ואתה פשוט החמצת אותם?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

יאנג שנה שעברה היה מומחה בסחיטת עבירות שהר אי עוצר וקופץ אחורה עצ המגן כביכול. שוב הוא עדיין יהיה שחקן מצויין גם הארדן דונציץ… רק הם יכולים לשכוח מאפקטיביות וטרו שווטינג כזה גבוה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

ואם כבר הזכרת את אמביד אז אחרי שתסיים את הרשימה תלך תציץ בתפוקה שלו בינתיים העונה ביחס לשנה שעברה
(לברון מקבל פס על בסיס בריאות והחלפת קבוצה)
חייב להודות שזה מעניין שאתה בוחר ביוקיץ' שעשה לא מעט הצגות וסיבוכי זרועות וידיים כדי למשוך עבירות בלא יושפעו.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לגבי אמביד זה שינוי בסגנון משחק שהוציא אותו מחוץ לצבע והפך אותו לשחקן שנמצא על קשת ה3 ועושה חסימות, בדומה להורפורד, יוקיץ מוסיף תנועת ראש אבל נעילת ידיים לא חלק מהסגנון שלו.
.
כמובן שלא צפיתי בכל הקבוצות בליגה, שוב זה עדיין מוקדם נורא להגיע למסקנות ויכול להיות שבהחלט אני טועה (עברו רק 10 משחקים של תחילת עונה)

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

אני לא מבין מה קורה בפילדלפיה
עכשיו גם אמביד בחוץ עם קוביד

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

הם בוחנים את התאוריה שגם אמביד אפס מאופס שלא מוסיף כלום לקבוצה. אם הם ינצחו ישקלו לספסל אותו ולהעביר אותו בטרייד.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

טרייד לשיקאגו?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

לסיאטל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אולי סימונס סוף סוף יכלה לשחק, זה לא פילי מה שעולה היום למגרש

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

יש שמועות שיכול להיות שייטרידו את השמוק האוסטרלי תמורת בראון, קשה לי להאמין שאיינג יסכים בכלל לענות לטלפון.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

רובין היה לי יום קשה בשווקים אתמול שמרת לי יפה על ביל ואבדיג׳ה יש מצה אתה דואג לי היום להארדן? משחק חשוב. בשביל ראס אני לא צריך אותך הטמיר יעשה את העבודה – שים לב שראס קרס רק כשהטמיר לא צפה.

etayle
etayle
2 years ago

זה טרייד שהצעתי אותו לפני כמה שנים, בא נגיד שהיום אין סיכוי שאיינג' עונה לפלאפון, במיוחד בגלל שהוא לא שם. גם סטיבנס אין מצב.

חגי "התותח" ניסני
Editor

הוא דווקא לא נראה עסוק בזמנים הללו. אבל למה שפילי ירצו לדבר איתו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מי זה איינג'
התכוונת הסטיבוט?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה עומר, פריוויו מצוין.

Smiley
Editor
2 years ago

NBA Retweet
@RTNBA
Michael Porter Jr. will be out for the “foreseeable future” due to a back injury.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  Smiley

Sucks 🦆

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

המחלה של אמביד תפסה את סימונס כל כך חזק שהוא החליט להפגש עם הצוות הפסיכולוגי של הסיקסרס

Smiley
Editor
2 years ago

Cavs' Collin Sexton's Knee Injury Diagnosed as Torn Meniscus; Return Timeline TBD

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago
Reply to  Smiley

אם זה יעזור להם להוריד אותו מעץ המקס לקרקע של חוזה סביר זה יהיה לברכה.

אשך טמיר המקורי

אחלה משחק בשיקגו, לונזו מצוין, שיקגו מלהיבים, עושים האסל ונהנים להניע כדור.
הארדן נוכל עלוב ונכלולי, חצי שחקן בלי השיפוט של סילבר.

אשך טמיר המקורי

ניקס שורדת קאמבק של פליטי פילי

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

היה משעשע לראות את רנדל ובארט חוגגים נצחון על הג'י ליג של פילי כאילו זכו באליפות

אשך טמיר המקורי

זה מה ששווה טיבס ואסופת הבינוניות שלו שם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מדהים לראות איך הקליעה של דוראנט כל כך יפה.

אשך טמיר המקורי

דוראנט זה צ'יט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מדהים
וזה נראה כל כך טבעי
אגב, הפוסט שך עם ה CV הצחיק את השלשול שלי בשרותים לפני מספר דקות, אז קבל סט שמפונים שקיבלתי מתעמלנית בעבודה.
שמפונים בטעם שמן זיית, לילך וניצת הוורד.

אשך טמיר המקורי

ה-CV זה בזכות תגובה של שמעון על עבודת החלומות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כן
ראיתי שנתת קרדיט לשימון וברוך ולארוחת צהריים פולנייה.
אויי אברוך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מדהים
וזה נראה כל כך טבעי
אגב, הפוסט שך עם ה CV הצחיק את השלשול שלי בשרותים לפני מספר דקות, אז קבל סט שמפונים שקיבלתי מתעמלנית בעבודה.
שמפונים בטעם שמן זיית, לילך וניצת הוורד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

צריך איזה קארוסו כזה בבוסטון, שיעיר קצת את הנבלות.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

הדבר היחיד שמעניים את סימונס זה רק כסף , אני בכלל לא חושב שהוא רוצה לשחק השנה , הוא אוצה לשבת בבית ולהרוויח כסף
פתאום אחרי שהחזירו את הקנסות הוא הסכים להיפגש עם הרופא של פילדלפיה

אשך טמיר המקורי

זבל של בנאדם, "בעיות נפשיות" של אגואיסטיות, ילדותיות ונרקסיזם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הזקן של הארדן כבר לא חוטף יותר עבירות, גם הפריזורה של בונזו בולס…
קצ הימים.

shadow
shadow
2 years ago

שיקגו חוגים כשדוראנט על הספסל

shadow
shadow
2 years ago
Reply to  shadow

חוגגים*

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  shadow

דוקים
מה? נהיית קרמר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אם דוראנט לא חוזר מהר, המשחק של שיקקקה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אחחחחחחחחחחחחח
תענוג לראות את שיקאגו
כדור מהיר מיד ליד ליד ליד ליד ליד…………….. לסל

אשך טמיר המקורי

קרוסו מדהים. איך הייתי רוצה אותו במקום מאריי בספרס

Smiley
Editor
2 years ago

לקרוסו יש אותה זריקה כמו של תומר חולי הנתנייתי במיל'

אשך טמיר המקורי

הארדן זבל של שחקן בלי העבירות, סתם פלגמט שמן עם זקן

אשך טמיר המקורי

דוראנט לבד נגד שיקגו.
דוראנט יפסיד.

shadow
shadow
2 years ago

אין להם סיכוי לקחת אליפות בתצורה הזאת. אין להם הגנה וההתקפה שלהם זה דוראנט יסדר.

shadow
shadow
2 years ago

ההתקפה של הנטס ממש קשה לצפיה. נאש זה חתיכת שודד בחליפה

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

1+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח לכולם יאללה תכף סטף נגד החיקוי שלו נראה מה יהיה

shadow
shadow
2 years ago

דוראנט מדהים אבל זה לא כדורסל

BoJack39
BoJack39
2 years ago

דוראנט צריך לעבור לבולס אם הוא רוצה לזכות

אשך טמיר המקורי

ברוקלין אין הגנה, אין התקפה.
על מה נאש מקבל כסף?
דוראנט קיבל את מבוקשו – להיות "האיש" ולשחק לבד כפי רצונו – כמו בשכונה.
מי צריך משחק קבוצתי, סכמות, ושטויות של מאמנים. אליפויות זה לחלשים.

Smiley
Editor
2 years ago

הבולס בטירוף. גמרו את המשחק באיזה שתי דקות

אשך טמיר המקורי

ברוקלין נדרסים. טעיתי לגביהם בגדול לפני העונה.
צדקתי בגדול עם שיקגו – אפילו לא הערכתי אותם מספיק (שמתי אותם ברביעייה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטף עושה מטלית מהאנטר

אשך טמיר המקורי

טריי יאנג אשפה אורגנית. מקומו בקומפוסט.
שמעון אתם הולכים להידרס היום חזק מאוד.

BoJack39
BoJack39
2 years ago

יש מצב גם שדוראנט לבולס יגיע בשלב מסויים אם האהבלים שהוא אסף בברוקלין ימשיכו לאכזב אותו מספיק היה לשמוע אותו מדבר על הקבוצה הזאת היום, טוב שלא נזל לו ריר מהפה.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  BoJack39

הבולס התקדמו , יהיו קבוצת פלייאוף יעופו בסיבוב הראשון
הבעיה שהם בנו קבוצה על לוזרים שככבר הוכח שנים שהם לוזרים
דהרוזן – לוזר גדול
ווצ'ביץ' – לוזר גדול
לווין – לוזר מספר אחד
לונזו – ליגה למקומות עבודה
בילי דונובן – לוזר הכי גדול שיש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אתה צודק ברוב אבל עדיף פלייאוף מאשר לדשדש. ולאבין ממש לא לוזר

shadow
shadow
2 years ago

וואו מה שמוראנט עשה פה.
מיניסוטה מציגים איך מפסידים משחק בכוונה בשביל טאנקינג. פתטי

shadow
shadow
2 years ago

חחחח איזה טימטום בממפיס. כמעט נשדדו ע"י השופטים והחוקים המטופשים של כדור ביניים אבל מיניסוטה דאגו להבטיח את ההפסד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חחחח הם הפסידו? היה נראה גמור למיני

TA7
TA7
2 years ago

איו דוסומו, קארוסו, דריק ג׳ונס וטוני בראדלי הביאו את הניצחון הזה. התנפלו על ברוקלין ברבע האחרון. דמאר וזאק היו שם כדי לסגור את הסיפור. ניצחון גדול אחרי שני הפסדים מתסכלים מאוד.

בנושא אחר, הולך להיות חתיכת ברוך בין סטף לטריי עם איך שהמשחק נפתח אה?

אשך טמיר המקורי
Reply to  TA7

1+

TA7
TA7
2 years ago
Reply to  TA7

התיקון האוטומטי החליף לי בין באטל לברוך 🤦‍♂️🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלו הורג אותנו לבד לגמרי מקקלנג טרייי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

גאלו ושל מצריים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הכל נכנס לאטלנטה רבע ראשון ועדיין זה 2 הפרש לא ייאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה הכל נכנס סה רק טריי וקולינס גאלו הרג אותנו איזה החטאות לבד לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בייליצה וגאלו נראים אחים שהופרדו בלידתם וקאפלה בפנים נראה גירסה רזה של ציון

אשך טמיר המקורי

אני בבעיה, צריך לפזר מאמצים בשתי חזיתות מול העכברוש וראס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח ראס גמור עדיף לך לצפות בעכברוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השדר חסר המושג אומר שהאנטר בעונה מצויינת שעבד בקיץ על קליעה ויצירת מצבים לעצמו חח

אשך טמיר המקורי

ראס מקבל גג ומנפנף בידיים לשופט

אשך טמיר המקורי

ראס דפק רק קרש משלוש. חובת צפייה. מצטער עכברוש

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ההגנה של גולדן סטייט מביכה לא צפיתי בהם יותר מדי העונה אבל קבוצה חלשה לא יודע מה התלהבו פה באתר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה 15 הפרש שמקמילן לא יחרבן את זה עם דברים הזויים

אשך טמיר המקורי

שיואו מה שראס עשה עכשיו, זה היסטרי
פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה
הוא עשה הטעייה לדייוויס, סימן תרגיל ואז באמצע התנועה מסר במפתיע ובכל הכוח לכיוונו.
דייוויס פספס את הכדור לחלוטין והכדור עבר לידו ועף לחוץ…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הזריקה שלו לחיבור של הקרש מהבאת אז מס,1

אשך טמיר המקורי

מה שנקרא טיל לחיבורים

אשך טמיר המקורי

דייוויס האתרוג הבנזונה עושה עבירות תוקף שלא נשרקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאלה הזה פח שלא יאמן הורס לטריי רק אס בלייאפים נגר מדהים

אשך טמיר המקורי

מה קורה בגולדן? העכברוש מנצל את זה שעינו של סאורון נודדת?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

העכברוש מנגב וקאפלה הורג אותנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה יותר נגר מראס 10 שנה בליגה לא שיפר דבר אחד

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

טוב השדרן דביל, לוני מגן טוב? גם גרין מאכזב בהגנה לא צפיתי בהם מספיק חשבתי הוא יותר טוב עוברים אותו וקולעים עליו בקלות

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

העכברוש נופל על הרצפה ומקבל שריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם סטף החליק והוארטר קיבל עבירה היה מצחיק לראות את זה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מביך נופלים על הרצפה ושריקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן 2 שריקות הזויות

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

סוף לט ייאמן החזיר אותם לבדו למשחק, השמירה עליו פותחת את המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה קווין הוארטר במגרש? הבן אדם הזה קונוס ועוד שמים אותו על סטף…..איזה מאמנים יש בליגה הזאת….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטף גאלו והוארטר המצטיינים של גולדן במחצית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שארלוט נראים בשקיעה מנחם חיסל אותם

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הדביל מכדרר למוות כל התקפה לליקרס אין סיכוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למי ימסור לבייזמור או בראדלי? דיאנדרה גורדן בינתיים נהנה ממנו בקצב הזה יקבל הרבה כסף ראס יודע לפנק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיילס בריגס רואה ברינקס ולא מתכוון לתת לזה לברוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוויט זה לא שחקן כדורסל הורס לראס פינוקים איזה דביל הוא זה מדהים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה. מציאה הריבס הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאליק מונק גון קולינס גי אר סמית ו טי איי נראים אחים יש מצב אבא שלהם זה דוויט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שריקה הזויה היה צריך להיות סל גורדון מה זה חחח

Wave Bull
2 years ago

ריבס הילי בילי זו כזאת תגלית של צוות הסקאוטינג של הלייקרס. קלע יותר טוב מקארוסו, לא פחות טוב הגנה. איזה תוקף עשה עליו הייוארד – החוקים החדשים עובדים!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Wave Bull

שחקן נהדר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הילד שזורק מזכיר את ראס!!! רק קרש גבוה

Wave Bull
2 years ago

ברוך אתה בלוס אנג׳לס עכשיו?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  Wave Bull

לא עדיין בארץ הקודש יש לי טיסה שבוע הבא לLA ומשם למקסיקו ישר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח האנטר וקאפלה או מיי גוד ירון שאקטין מתחת לטבעת קאפלה עשה איירבול מסנטימטר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

האנטר מביך, לא יכול להיות כוכב אצל שמעון בשכונה אין לו כדרור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנחנו החתמנו בשכונה את הארדן החרדי. יש לו זקן יותר ארוך משחק בדיוק כמו הארדן איזה מובים ואתמול צלף שלשות חבלז גם יותר מהארדן המקורי.
חטפתי ממנו קרוס מביך אבל 3 התקפות אחכ החזרתי
לו בסיבסוב סטייל גה שהוא עף 2 מטר וקיבל אוווו מהספסל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

חחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הוא אחלה שחקן ראיתי אותו מנגב כמה פעמים ילדים שם שלא יודעים לשחק אמרתי לו הם לא לרמה שלך בוא תעלה רמה. מה שטוב אצלו שכמו הארדן הוא תמיד מגיע. גמייקל גרין של דה שוט כבר לא מגיע כל הזמן תירוצים נראה לי נראה היום כמו ציון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה מקמילן הדביל איבד את כל ההפרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה זה זבל שלא יאמן גירסה קצת יותר מדוויט הנוכחי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אשך ראית את החמצת הדאנק של ראס לא ייאמן איזה נגר, אין לו רצפה

אשך טמיר המקורי

פספסתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיאנדרה האנטר ביום טוב יכול להיות גי קראודר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

נו מה ציפית משחקן בלי כדרור או יכולת יצירה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

למה לא מראים שידור חודר של זה? שבר את הטבעת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה דביל לא נורמלי הרס לטריי 7 אס היום מתחת לסל לא יכול לתפוס כדור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן דביל תוציא את קאפלה כבר הוא לא קיים גם בהגנה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ראיתם איך פול קלע על האנטר? לאטלנטה אסור לשלם לו יותר מדי רק שלא ידרוש מקס, מספיק נעקצו עם הורטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה מקס הוא לא שווה יותר מ10 מיליון. הוא פחות טוב מקראודר גם בהגנה גם בהתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו האנטר מביך פול עובר אותו כמו קונוס ב1 על 1 להעיף לספסל את הזבל הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין שחקן יותר איטי בליגה מגלינארי הצעד וחצי שלו זה כמו דל אבא של אשתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי רדום ברבע הזה הלך לנוח דביל קח כדור תעשה סל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שמישהו יציל את הטבעות מראס!!!! רחמים לא מבין למה שומרים עליו בכלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי ששומר על ראס צריך לקבל קנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האנטר וקאפלה לא צריכים לראות מגרש היום גם לא הוארטר.
להכניס את רדיש ומישהו מהחדשים יאללה לתת קצת דק אולי יש מישהו רעב על הספסל. למה גונסון מיובש סתם? זה הזמן להעניס אותו ולתת צאנס מקמילן יא דביל דרעק

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

כרמלו!!! מתי ווגל יקלוט שעם ראס לא יכולה להיות הגנה טובה? היחידים שיכולים להגן בסגל , ריבס מונק (שחלש) ודיוויס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה סל של קרי!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

סטף חסר רחמים!!!!! מחסל את אטלטנה בסלים בלתי אפשריים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלתי אפשריים חחחח חוגג על הוארטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה גונסון לא רואה שניית פרקט? הולכות להיות דק קשות בלי טריי עכשיו שיגמרו את המשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מקמיילן מאמן אהבל עם רוטציות קבועות בלי הבנה בכדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה מקובע דביל אמיתי הבעיה שבליגה יש דבילים יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אלוהים שמים את הוארטר בהגנה על קרי ב1 על 1 מדהים ריזה מאמנים יש בליגה הזאת זה פשוט סל בכל התקפה. מה יש להוארטר לחפש על המגרש? קונוס ב2 צידי המגרש עקץ 16 מיליון לעונה חחחח שחקן של מינימום כמו שמאט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נייט מקמילן הזבל הסה מוציא את טריי באמצע ריצה של גולדן ונגמר המשחק איזה מאמן זבלה ולא נותן לשחקנים חדשים צאנס. רדום חצי מהמשחק מחפש ניסים עם הוארטר קאפלה והאנטר שחושך מהשנייה הראשונה במשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מקמילן אהבל סטף רותח מול המחליפים והוא משאיר את יאנג וקולינס על הספסל ריצת 19-3שגמרה את המשחק, יותר גרוע שומר עליו עם הורטר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בזיון צריך לפטר את מקמיילן במקום ולתת לדביל לשלם על טיסה חזרה יותר גרוע מקיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

את ימנו במקומו בליגה הזאת עלול להיות רק יותר גרוע😎

אשך טמיר המקורי

גולדן מדהימים, סטף מטורף – MVP
מקמילן ראש מרובע יותר מגרוזיני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גולדן לא באמת טובים ההוקס,זוועת עולם דביל כמו קאפלה מקבל כדורים לדאנק ולא יודע מה לעשות איתם כמו דוויט

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אני חייב למצוא את החטאת הדאנק של ראסל, שמעון איך נכנסים לאתר שמראה את כל המהלכים? שבר את הסל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

סוף סוף החזיר את יאנג ב20 הפרש חחחחח איזה דביל לא יאמן

shadow
shadow
2 years ago

איזה כיף שיש סטף🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דיאנדרה האנטר 2-6 מהשדה ל4 נקודות MVP!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה יש מישהו בליגה שחושב שהוארטר יכול לשמור על קרי?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אף אחד לא יכול לשמור על קרי שהוא חם לפחות שיהיה לך מישהו שיקלע בהתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש סיבה שהוא נהיה חם מתחממים מול קונוסים בדכ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס עמוק בחרא כל השחקנים אצלם אוברפייד. הוארטר 16 מיליון בוגדן 20 מיליון גאלו 20 מיליון….
הם בלי כדרור בקושי זזים יודעים רק להעיף שלשות אם לא שומרים אותם וגם בזה לא פוגעים….
התלהבו מפלייאוף אחד חייבים להטריד שם את כולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך ריישון מתרגש שאייטון לא נמצא ומחרבן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מי הצדיק שישים פה לינק לגולדן סטייקס? או לייקרס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גולדן גמור אין מה לראות חוץ מסטף שתכף יגיע ל50 או 60 נק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הסוף עצוב
אין יותר צדיקים בהופס….

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דוק לצערי ניסיתי חוסמים את זה מסיבה מסויימת
http://nbalives.xyz/

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תודה
נפתח לי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני בפלאפון בליג פס לא יכול לשלוח לינק אחרת הייתי שולח רזיאל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

עוד לייאף שראסל מחטיא לא נורמלי כזה אפס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ועוד שלושה שהחטיא שמישהו יעיף אותו החוצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך ראס מככב עם 3 מ11

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחח
סל יפה לראס עם הקרש, חכו חכו….

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ראסל הורג את הטבעת, לא ייאמן זרק קרש שפגע כל כך גבוה שאיכשהו נכנס אחרי זה זריקה חופשית ממיד ריינג זה חמש מול 4 בהתקפה ובהגנה תעיף אותו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כרמלו כרמלו
ואת לא מחכה
קרנלו שמנמלו
ואת עושה ביצה ביצה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

סוף סוף הוריד את האפס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

למה ג'רנלו לא עשה יו טרן?
לא ראה שזו בטוח חסימה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הסלים של סטףףף
זה… אההה? אהההה?
יהההההה טם טטטה טםםםם

לירון
לירון
2 years ago

ברוך, במקום לחפש פיספוסים של ראס, הנה אחד שלך על הגולדן סטייט "קבוצה חלשה לא יודע מה התלהבו פה באתר". במקום להסתכל על האפס תראה את ההצגה של גולדן סטייט

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  לירון

לא התלהבתי ממה שצפיתי מגודלן סטייט הלילה

אשך טמיר המקורי

נותנים הצגה כמו בימים הגדולים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

זה פעם שלישית שאני צופה בהם העונה, ואין לי באמת יכולת להביע דעה על סמך כמות כזאת מוגבלת של משחקים יכול להיות שאני בהחלט טועה חצי ראשון זה נראה רע

אשך טמיר המקורי

תראה חצי שני

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

צפיתי מאשים הרבה את מקמיילן בהפסד משאיר את סטף מול מחליפים ויוצר 20 הפרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לירון

גולדן קבוצב חלשה ניצחו חבורת פסחים לא הבנתי מה התלהבת מזה שקאפלה מחטיא לייאפים?

Jonathan
Editor
2 years ago

סטף נשאר על המגרש כי הוא רוצה להגיע ל-10 שלשות?

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  Jonathan

ל-50 נקודות. קלע לייאפ ויצא. עם 9 שלשות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כל הכבוד לראס
ברגע שירד התחיל ברד.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הלייקרס שוב רצה ללא האפס וחוזרת לחיים 10-0 מאז שהוצאנו אותו, רק שווגל לא יחזיר אותו, הוא לא קולט את המסר?

אשך טמיר המקורי

גולדן פשוט מדהימים, לא ייאמן מה נהיה מהם בזמן ככ קצר, התקפה + הגנה פסיכיות, הקבוצה החזקה במערב נכון להיום

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הלייקרס רצה ולאורלנדו אין תשובה, עשינו ב4 דקות ללא ראס יותר עצירות בהגנה מאשר איתן ריצת 20-7 בלי האפס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שארלוט

Jonathan
Editor
2 years ago

מתוך זיכרון (אז בעירבון מוגבל) – בעונה שעברה בק טו בק היה הפסד כמעט בטוח במשחק השני.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מה זה? סטף בוכה מרוב התרגשות?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה שלושה של מונק מחצי מגרש הלייקרס שוטפת את המגרש ללא האפס ריצה 24-9, ב5 דקות, מהפרש 8 לשארלוט הלייקרס מובילים ב7

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שופטים ביזיון על מה פלייגרנט 2 מכה קטנה בטעות בראש מביך

אשך טמיר המקורי

לייקרס אכלו אותה, רונדו הורחק בשקר כלשהו, אין ראס ווי טראסט

אשך טמיר המקורי

מכת מוות ללייקרס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

כרמלו מטורף!!!!

אשך טמיר המקורי

מלו השחקן הטוב בלייקרס השנה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הוא קטש אנד שוטר אדיר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אסור לראס לזרוק לסל פשוט אסור!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אין לליקרס הגנה עם ראסל, לא יאמן איך הדבילים לא קולטים את זה.
ווש קפצה למקום 6 בהגנה ממקום 20 שנה שעברה, הלייקרס ירדה ממקום 1 ל13

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שארלוט חטפו איזה 8 טכניות היןם לא ייאמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראס אל שטן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שארלוט שוקעים יאללה ראס עוד ריב 1 לטריפל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין על ראס חחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

תעיף את האפס 5 איבודים ב 4 דקות ואין הגנה ווגל ידביל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

עצבים, כולם יודעים שראסל יהרוס, ווגל חייב לעוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

וואי וואי
23 שניות כדור של לייקרס, שוויון, נראה מה ראס יעשה….

Jonathan
Editor
2 years ago

סיכוי שעבירה מיותרת בריבאונד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברידגססססססססססססססססססססססססססססס אין על ראס יאללה סל נצחון חחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זה היה תרגיל שהצליח אבל החולה מת….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין על הדביל ראס למטלון ל2 זריקות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח למאלו סתם נפל היה איב כדור תכלס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מבין איך זה עבירה אבל שיהיה חחח

Jonathan
Editor
2 years ago

יופי. הילד בגן, אני נוסע לעבודה רק מאוחר יותר… בדיוק בזמן להארכה.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

ראיתי רק את 10 השניות האחרנות
היה שווה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אהבת את האיירבול של דיוויס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה שארלוט יא פחים לנגב

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הוא לא קולט שראס זה זבל עופות, אין לנו התקפה ולא הגנה 11 הפרש הלך מאז שאפס נכנס, בא לי לשבור את הטלוויזיה מעצבים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחח בראס תנוחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס כבר עם טריפל

Jonathan
Editor
2 years ago

ככה ראס צריך להיות. רק למסור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלאמלי מביך עושה טובה שהוא זז או שומר

Jonathan
Editor
2 years ago

אף אחד לא משחק הגנה בהארכה הזו…

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

כרמלו !!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרמלוווווווווווווו איפה דה שוט

אשך טמיר המקורי

אף אחד לא שומר על ראס והוא בכלל לא חושב לזרוק

Jonathan
Editor
2 years ago

אתה אומר את זה כאילו שזה דבר רע

אשך טמיר המקורי
Reply to  Jonathan

זה רע בכל מקרה

Jonathan
Editor
2 years ago

השופטים ממש אוהבים את הלייקרס

אשך טמיר המקורי
Reply to  Jonathan

הלב שלהם זהוב-סגול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח 20 פעם רואים בריפליי שראס נגע בכדור והשופטים נותנים לליקרס חחח

אשך טמיר המקורי

בושה של צ'אלנג', ברור יצא מראס

אשך טמיר המקורי

אדם שלח הודעה בהולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחח אדם מזיע בקרחת מההברזה של השיקצה נעלם לו ווי אר אול וויטנס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

עוד פעם ADהולך על זריקה קשה שכרמלו לוהט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאמן הדביל של שארלוט הרגע עצר מתפרצת של הקבוצה שלו שראס על הריצפה בפ]סק זמן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס מביא עוד נצחון עם טריפל דאבל שורה תחתונה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לא מבין את הטיימאאוט הזה כשראס על הרצפה. למה לא לרוץ ולשים שלשה כשזה 5 מול 4?
תן לו את הזמן לקום?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ריבס הזה שומר נהדר ואלה שחקן

Jonathan
Editor
2 years ago

טוב, דייויס שיחק יופי של הגנה עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

ריבס מנע מלמאלו את השלה שאילצה אותו למסור הגנה נהדרת שלו כל המשחק ובמיוחד במאני טיים+הארכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר רע פילי הוקס הפסידו לייקרס ניצחו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ראס המלך
עוד טריפל דאבל לפנתיאון.
אין לברון?
נו פרובלם.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ שורה תחתונה ניגב עם טריפל. מה יותר חשוב מW+טריפל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

טריפל מינוס ווין?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

יש!!!!!!!! ראס בהחלט ניסה להפסיד את המשחק בוא עשה הכל איבודים החטאות אפס הגנה תקע את ההתקפה ובכל זאת נצחנו, איפה בברלי שיוריד אותו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בברלי קבור במקום שאינו נודע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

פיקטיבי
תודה באשמה, נוגבת 3 פעמים, 20,000 סיבובים אצלי בצנטריפוגה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח ראס שם אותו על הרתחה גם עשה פעולה הגנתית על היוורד שהכדור עבר לליקרס 🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מספיק 20,000 סיבוב בצנטריפוגה, בסוף הוא יצא אורניום 60%

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס 6

ללר 5

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

השחקן הרע ביותר על הפארקט היה ראס, רק במזל לא הפסדנו למרות שהוא ניסה את הכל, לאפס אין רצפה אסור לו לשחק, מצי ווגל יקלוט את זה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כנראה שאין לו הניסיון שלך.
למה אתה לא מאמן כדורסל?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אין לו ביצים להעיף את האפס בגלל שהוא כביכול ״כוכב 3״ על חוזה מקס, הוא מעדיף להפסיד משחקים ולתת לאפס לקבור אותו מאשר שלא יישחק לא להאמין. לראס אסור להיות על הפארקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די ברוך פינק במסירות לפנתיאון וניצח בסוף 🙂 פרגן

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שיהיה על מה נפרגן, איזה מסירות לפנטאון? 5 איבודים סוף משחק ב4 דקות לא מדבר על החור ההגנתי על זה שהוא תוקע את כל ההתקפה (מזכיר את סקלבנירי שהיה מכדרר למוות ומוסר לשחקנים בסוף שעון), הלייקרס הפכו -8 מאז שיצא לפלוס 11, ואז רונדו יצא החוצה בפלייגרנט 2 מגוכח, משם המופע של האפס שניסה להפסיד בכל מחיר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מסירות ישר לפנטגון
אמריקה בסכנה….

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

ראיתי עכשיו מה שיוקיץ' עשה , יקבל 2-3 משחקים בחוץ
אם זה היה דוויט הווארד היה מורחק לכל החיים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

יוקיץ העיף אותו כמו שק חיטה כמה צחקתי, מוריס הדביל עשה פה יופי של הצגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שילמד לו לתת באמפ ליוקיץ, יוקיץ אוכל אותו ואת אדאביו ביחד לארוחת בוקר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הדבר הכי מצחיק שהביאו גם אלונקה, קובניגטון כמעט מת בכלוב אתמול עם אוסמאן ולא דאגו לו ככה

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

הקטע הכי מצחיק אחרי שהשופטים והבטחון הזיזו את כולם הצידה ג'ימי בטאלר התחיל לברבר שהוא רוצה לריב עם יוקיץ' ויחכה לו בחוץ
יוקיץ' היה עושה פלסטלינה מבאטלר

Jonathan
Editor
2 years ago

מוריס נתקע בו רגע לפני באותה הצורה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  Jonathan

מוריס הוציא גם את המרפק הבן זונה שיכאב, מגיע לו. עשה שם הצגה חבל על הזמן

אשך טמיר המקורי
Reply to  Jonathan

חתיכת בן זונה המוריס הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

כן מוריס חשב שיוקיץ איזה פראייר הוא שכח איפה יוקיץ גדל ואם מי, חבל שלא מעך גם את באטלר בחדר הלבשה היה מצחיק
He once held down my arms and threw knives all around my head,” Nikola adds, punishment for refusing to climb a tree during a picnic. “That was a little crazy.”

אשך טמיר המקורי

מוריס יצא מפגר פעמיים, אם אתה עושה כזאת עבירה גסה לפחות תהיה מוכן לתגובה